• Дзвонити в разі, якщо здавали / відправляли техніку в даний сервіс-центр
    38 (044) 221-10-01
    Будні: 09-19, сб: 10-15
  • service@brain.com.ua
0 800 215 501 Будні: 09-19

Сервіс hp С7115X

269 .- 208 .-
Підходить принтерами: HP LaserJet 1000, 1005, 1200, 1220, 3300mfp, 3310mfp, 3320mfp, 3330mfp, 3380mfp
Заправити - дані заповнюєте ви
Замовити в 1 клік
- а тут диктуєте оператору
У вас компанія? Пишить svistilnik@brain.com.ua або дзвоніть 0 800 215 501 зробимо круту пропозицію.
moneyback
Готівковий та безготівковий розрахунок. Ціни вказані з ПДВ
moneyback
Фіксація цін та відстрочка платежу, заключення договору
moneyback
Більше 50-ти пунктів прийому по всій Україні та власна логістика
Заправимо картридж однією лівою
Джекі запевняє: заправимо картридж однією лівою
Залишилися питання?
    Чому ви не заправляєте картриджі вдома або в офісі?

    Тому що, ми дбаємо про ваше здоров`я! Так як Тонер (речовина яким заправляють картридж) дуже токсичний, і гранули тонера вкрай малі (в 20 разів менше частинок пилу) тонер потрапляє в організм навіть через шкіру, і через час у людини з`являються: хронічна астма, силікоз або ракова пухлина. Помилково вважати, що можна врятуватися від тонера, заправляючи картридж в добре вентильованому приміщенні.

    Як швидко ви зможете приїхати?

    Кур`єр зможе приїхати до вас в будь-який, зручний для вас, період: з 10 до 14, з 14 до 18, і з 18 до 22

    Скільки часу займає заправка картриджа?
    Заправка картриджа здійснюється на протязі 1-2 днів з моменту отримання. Якщо картридж несправний, цей термін може зрушитися. При відновленні процес залежить від наявності запчастин і термінів їх доставки (3-7дней).
    За яких районів здійснюється виїзд кур`єра?

    Ми покриваємо лівий і правий берег. Забрати і доставити картридж на заправку можна в наступних районах: Позняки, Оболонь, Поділ, Троєщина, Центр, Лівобережна, Голосіївський, Борщагівка, Печерськ, Нивки, Святошино, Лук`янівка, Дарниця та інші

    Чи можу я самостійно передати вам картридж?
    Картридж можна передати в будь-якому нашому сервісному центрі або через магазини мережі Brain
    Які є способи оплати?

    Замовлення можна оплатити банківською картою через термінал оплати кур`єру \ в магазині. За безготівковим розрахунком - після здійснення заправки, менеджер виставить вам рахунок. Готівкою при отриманні, кур`єру або в нашому магазині.

    Чи працюєте ви по безготівковому розрахунку?
    Так звичайно. Всі ціни на сайті вказані з урахуванням ПДВ.
    Чи укладаєте ви договір?
    Так. Ми укладаємо договори на обслуговування лазерних принтерів і МФУ. Після укладення договору ви забудете про проблеми з вашим друкуючим пристроєм. Що б укласти договір потрібно повідомити про це менеджеру, або відправити запит до нас на пошту. Ми підготуємо для вас краще комерційну пропозицію.
    Які роботи і матеріали входять в відновлення картриджа?
    Зазвичай відновлення картриджа передбачає заправку картриджа і заміну фотобарабана. У нас відновлення картриджа складається не тільки з заміни фотобарабана і чищення основних вузлів картриджа. А з заміни всіх деталей для отримання хорошої якості друку.
    Зачем мне менять чип?
    Заміна чіпа потрібна для того, щоб розблокувати або продовжити роботу використовуваного картриджа. Чіп - це мікросхема в якій знаходиться службова інформація про картриджі в тому числі і лічильник надрукованих сторінок. Деякі виробники вважають, що потрібно користуватися тільки оригінальними картриджами і ні в якому разі їх не заправляти. Тому вони і встановили "захист" у вигляді чіпа, щоб він блокував картридж. Виходячи з цього, при досягненні лічильника чіпа певної кількості надрукованих сторінок - картридж буде заблокований, незалежно від того є ще в ньому тонер чи ні.
    Що таке відновлення?
    Під відновленням картриджів для лазерних принтерів мається на увазі заміна зношених деталей і заправка вашого картриджа. Найчастіше в картриджі зношується фотобарабан, рідше - вал первинного заряду, лезо очистки магнітний вал і інші. При відновленні картриджа ми даємо гарантію, що три наступних заправки у нас не вимагатимуть відновлення.
    Як визначити, коли потрібно відновлювати картридж?
    Сигналом до відновлення картриджа може бути прояв чорної ребристою смуги з обох боків надрукованого листа. Спершу вона ледве помітна, але з часом вона стане виразніше. При появі такої смуги відновлення картриджа краще не відкладати, тому що фотобарабан, який витратив свій ресурс, негативно впливає на інші вузли картриджа, і він витратить свій ресурс швидше.
close
Кошик
Продовжити покупки
Всього шт на суму  .-
Економія  .-
Замовити в 1 клік