• Дзвонити в разі, якщо здавали / відправляли техніку в даний сервіс-центр
    38 (044) 221-10-01
    Будні: 09-19, сб: 10-15
  • service@brain.com.ua
0 800 215 501 Будні: 09-19

Товар вийшов із ладу на протязі гарантійного строку. Незалежно від того, скільки днів пройшло з дати покупки, якщо товар вийшов з ладу в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервіс центрі (ст. 8 Закон України “Захист справ споживачів”)

Ми радимо Вам звернутися в сервісні центри, які зазначені в гарантійному талоні або сайті виробника продукції. В такому випадку Ви зможете особисто контролювати хід ремонту Вашого виробу. Також це допоможе Вам заощадити декілька днів, які знадобляться на пересилку виробу в Київ і назад.

Якщо в вашому місті відсутні авторизовані сервіс центри, то Ви можете звернутись до нас в сервісний центр або в один із наших магазинів

Сервіс центр відремонтує ваш товар або видасть “Акт о неремонтопридатності”. На основі цього АКТу ми зможемо Вам повернути кошти або провести заміну на новий виріб.

При отриманні товару я виявив що відсутній гарантійний талон виробника.

В теперішній час деякі виробники відмовляються від практики надання “своїх” гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному виді, як у виробника так і в сервісному центрі. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину. Нижче наведений список виробників, які здійснюють гарантійне обслуговування товару на основі гарантійних талонів від магазину: Dell, HP, Lenovo. Комплектуючі до ПК приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів:

                                                  
 

Комплектуючі до ПК
приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів

В якому випадку можуть відмовити
в гарантійному обслуговуванні?

  • на виробі є механічні або інші пошкодження, які виникли в процесі експлуатації;
  • порушені гарантійні пломби;
  • порушенні правил використання, зазначені в “Інструкції по експлуатації”;
  • відсутній або невірно заповнений гарантійний талон виробника;
  • серійний та/або ІМЕІ номер був змінений, стертий, або відсутня можливість його встановити;
  • стороннє вскриття, ремонт, зміна конструкцій вузлів і деталей.

 

Ми обслуговуємо магазини

 

Для звернення по гарантії
важливо з собою мати:
 Гар.талон виробника, або нашої торговельної мережі
Гар.талон виробника, або нашої торговельної мережі
 Товар, і бажано в повній комплектації
Товар, і бажано в повній комплектації
Упаковка для безпечного транспортування
Упаковка для безпечного транспортування

Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта

Київ, відділення Нової Пошти № 296
(до 30 кг)

ТОВ “КОМЕЛ” ЕГРПОУ 24083083
"представник компанії КОМЕЛ" 
контактний номер
+38 (067) 627 48 58
Номер ТТН відправити на пошту
service@brain.com.ua

Важливо

Разом з товаром вкласти ксерокопію документів (гарантійний талон, чек або видатковий ордер) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).

Київ (Нивки)
Київ (Нивки)
Київ (Центр)
Вінниця
Житомир
Полтава
Кропивницький
Кременчук
Львів
Харків
Херсон
Чернигів
Черкаси
Дніпро
Запоріжжя
Луцьк
Одеса
close
Кошик
Продовжити покупки
Всього шт на суму  .-
Економія  .-
Замовити в 1 клік