Товар вийшов із ладу на протязі гарантійного строку. Незалежно від того, скільки днів пройшло з дати покупки, якщо товар вийшов з ладу в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервіс центрі (ст. 8 Закон України “Захист справ споживачів”)
Ми радимо Вам звернутися в сервісні центри, які зазначені в гарантійному талоні або сайті виробника продукції. В такому випадку Ви зможете особисто контролювати хід ремонту Вашого виробу. Також це допоможе Вам заощадити декілька днів, які знадобляться на пересилку виробу в Київ і назад.
Якщо в вашому місті відсутні авторизовані сервіс центри, то Ви можете звернутись до нас в сервісний центр або в один із наших магазинів
Сервіс центр відремонтує ваш товар або видасть “Акт о неремонтопридатності”. На основі цього АКТу ми зможемо Вам повернути кошти або провести заміну на новий виріб.
В теперішній час деякі виробники відмовляються від практики надання “своїх” гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному виді, як у виробника так і в сервісному центрі. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину. Нижче наведений список виробників, які здійснюють гарантійне обслуговування товару на основі гарантійних талонів від магазину: Dell, HP, Lenovo. Комплектуючі до ПК приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів:
Комплектуючі до ПК
приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів
Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта
Київ, відділення Нової Пошти № 6
ТОВ “КОМЕЛ” ЕГРПОУ 24083083
"представник компанії КОМЕЛ"
контактний номер
+38 (067) 512 98 48
Номер ТТН відправити на пошту
kv-service4@brain.com.ua
Важливо
Разом з товаром вкласти оригінал гарантійного талону виробника, ксерокопію документів (чек або видаткова накладна) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).