• Дзвонити в разі, якщо здавали / відправляли техніку в даний сервіс-центр
    38 (044) 221-10-01
    Будні: 09-19, сб: 10-15
  • service@brain.com.ua
0 800 215 501 Будні: 09-19

Товар вийшов із ладу на протязі гарантійного строку. Незалежно від того, скільки днів пройшло з дати покупки, якщо товар вийшов з ладу в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервіс центрі (ст. 8 Закон України “Захист справ споживачів”)

Ми радимо Вам звернутися в сервісні центри, які зазначені в гарантійному талоні або сайті виробника продукції. В такому випадку Ви зможете особисто контролювати хід ремонту Вашого виробу. Також це допоможе Вам заощадити декілька днів, які знадобляться на пересилку виробу в Київ і назад.

Якщо в вашому місті відсутні авторизовані сервіс центри, то Ви можете звернутись до нас в сервісний центр або в один із наших магазинів

Сервіс центр відремонтує ваш товар або видасть “Акт о неремонтопридатності”. На основі цього АКТу ми зможемо Вам повернути кошти або провести заміну на новий виріб.

При отриманні товару я виявив що відсутній гарантійний талон виробника.

В теперішній час деякі виробники відмовляються від практики надання “своїх” гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному виді, як у виробника так і в сервісному центрі. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину. Нижче наведений список виробників, які здійснюють гарантійне обслуговування товару на основі гарантійних талонів від магазину: Dell, HP, Lenovo. Комплектуючі до ПК приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів:

                                                  
 

Комплектуючі до ПК
приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів

В якому випадку можуть відмовити
в гарантійному обслуговуванні?

  • на виробі є механічні або інші пошкодження, які виникли в процесі експлуатації;
  • порушені гарантійні пломби;
  • порушенні правил використання, зазначені в “Інструкції по експлуатації”;
  • відсутній або невірно заповнений гарантійний талон виробника;
  • серійний та/або ІМЕІ номер був змінений, стертий, або відсутня можливість його встановити;
  • стороннє вскриття, ремонт, зміна конструкцій вузлів і деталей.

 

Ми обслуговуємо магазини

 

Для звернення по гарантії
важливо з собою мати:
 Гар.талон виробника, або нашої торговельної мережі
Гар.талон виробника, або нашої торговельної мережі
 Товар, і бажано в повній комплектації
Товар, і бажано в повній комплектації
Упаковка для безпечного транспортування
Упаковка для безпечного транспортування

Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта

Київ, відділення Нової Пошти № 222
(менше 5-ти кг.)

Київ, відділення Нової Пошти № 148
без обмежень ваги і габаритів

ТОВ “КОМЕЛ” ЕГРПОУ 24083083
"представник компанії КОМЕЛ" 
контактний номер
0800-215-500
Номер ТТН відправити на пошту
service@brain.com.ua

Важливо

Разом з товаром вкласти ксерокопію документів (гарантійний талон, чек або видатковий ордер) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).

Київ
Київ
Вінниця
Житомир
Полтава
Кропивницький
Кременчук
Львів
Харків
Херсон
Чернигів
Черкаси
Дніпро
Запоріжжя
Луцьк
Одеса
close
Кошик
Продовжити покупки
Всього шт на суму  .-
Економія  .-
Замовити в 1 клік