• Київ
    Вінниця
    Житомир
    Полтава
    Кропивницький
    Кременчук
    Львів
    Харків
    Херсон
    Чернигів
    Черкаси
    Дніпро
    Запоріжжя
    Луцьк
  • service@brain.com.ua
Номер квитанції знаходиться на верхній частині бланка, який був виданий в сервісному центрі в момент прийому пристрою

Статуси браку:

Принят - виріб знаходиться в нашій компанії, для додаткової інформації зв’яжіться з нами

Отправлен в СЦ - виріб переданий в зовнішній сервісний центр

Возращен из СЦ - виріб повернувся з зовнішнього сервісного центру, для додаткової інформації зв’яжіться з нами

Транзит - виріб переміщується між внутрішніми підрозділами компанії

Тестирование - виріб знаходиться на стадії тестування