Новий товар можна повернути протягом 14 днів з дня покупки
ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
Якщо товар зламався в процесі експлуатації, повернути товар неможливо
(навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), так як в цьому випадку діє
ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів»
Важливо! Гроші повертають на касі магазину.
Бувають випадки, коли відсутня необхідна сума для повернення.
Рекомендуємо попередньо дзвонити. Адреса та телефони магазинів
1. Заповни бланк повернення
2. Звернись в магазин
1. Заповни бланк повернення
2. Звернись в магазин
Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта
Київ, відділення Нової Пошти № 296
(до 30 кг)
ТОВ “КОМЕЛ” ЕГРПОУ 24083083
"представник компанії КОМЕЛ"
контактний номер
+38 (067) 512 98 48
Номер ТТН відправити на пошту
kv-service4@brain.com.ua
Важливо
Разом з товаром вкласти оригінал гарантійного талону виробника, ксерокопію документів (чек або видаткова накладна) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).