0 800 215 501 Будні: 09-19

Звернення по предторгу — це звернення по гарантійному обслуговуванню товару, якщо клієнт купив у нас товар і з дати покупки товару пройшло менше 14 днів.

Виріб зберіг товарний вигляд (відсутні подряпини, збереглася заводська упаковка, відсутні відмітки в супровідній документації на товар (оригінальному гарантійному талоні та іншої документації), збережено програмне забезпечення пристрою, товар не був у вживанні).

У такому випадку, ви може розраховувати на миттєву заміну товару або проведення заліку, проте, це прохання можуть відкласти до підтвердження гарантійного випадку (наприклад, перестав включатися ноутбук, нам необхідно переконатися, що причиною поломки був заводський брак).

Якщо ви балансовий клієнт, то можете розраховувати на миттєву заміну товару або проведення заліку, проте, в разі зняття виробу з гарантії, товар фізично повертається вам, а по базі проводиться списання цього виробу вам у баланс.

Гарантійне обслуговування здійснюється за двома правилами:

1. Товар, який передається на гарантійне обслуговування і може бути відремонтований тільки через представництво нашої компанії, такий товар ремонтується протягом від 1 до 21 календарного дня. Якщо товар не відремонтовано протягом 21 дня, то проводиться заміна на новий товар або на аналогічний.

Залік, в такому випадку, може бути проведено після узгодження з працівником служби підтримки і відповідальним менеджером клієнта, в разі відсутності такого або аналогічного виробу для заміни. Однак, якщо з дня звернення пройшло більше 21 дня, і ми володіємо точною датою закінчення ремонту (знаємо, що ремонт буде закритий протягом найближчих 7 днів), то такий товар повертається вам відремонтованим.

2. Товар, який передається на гарантійне обслуговування і може бути відремонтований в АСЦ, куди ви можете звернутися на пряму. Такий товар ремонтується від 1 до 90 днів (якщо виріб був оформлено від вас як попередньо проданий, то в такому випадку терміни гарантійного обслуговування відсутні). В даному випадку, наші приймальні пункти слугують тільки, логістичним підрозділом, який несе відповідальність за доставку виробу від вас до виконавця гарантійних робіт (АСЦ).

Заміна виробу може бути проведена при наявності технічного висновку від АСЦ про неможливість проведення ремонту. Заміна проводиться на такий же товар або його аналоги, а залік проводиться тільки за погодженням з представником служби сервісної підтримки або менеджером клієнта, за умови відсутності такого товару та його аналогів.

Повернення товару в 14 денний термін

Для проведення повернення в 14-ти денний термін. Вам необхідно повідомити вашому менеджеру назва виробу, за який ви хочете повернути кошти і додатково повідомити куди саме ви плануєте передати товар. Після чого ваш провідний менеджер створює документ «Возвратная накладна», в якій, виставляє суму повернення коштів і склад, на який ви надалі передаєте товар разом з номером «Возвратної накладної».

Співробітник нашої компанії оглядає товар і приймає рішення про прийняття виробу на повернення (товар повинен бути належної якості). Якщо рішення позитивне - то проводиться документ «Возвратная накладна», в разі негативного рішення - виріб повертається вам назад.

Механічні пошкодження

Товар, який має механічні пошкодження на упаковці, повинен оглядатися найперше. Більш того, краще відразу проінформувати менеджера, який закріплений за вашою компанією. Наприклад, («Привіт, сьогодні отримав такий-то товар і виявив, що коробка має пошкодження»). Також обов'язково потрібно робити відеозйомку процесу розпакування.

При отриманні товару на відділенні Нової Пошти, і виявленні пошкодженої упаковки, ви зобов'язані негайно написати претензію на адресу компанії "Нова Пошта". У претензії Ви вказуєте, що отримали товар із пошкодженою упаковкою. Якщо місце пошкодження коробки і товару збігаються, ви в обов'язковому порядку вказуєте це в претензії.

Якщо в претензії вказана інформація, про те, що місце пошкодження коробки збігається з місцем ушкодження товару, то Нова Пошта компенсує вам вартість товару.

Якщо цього не зробити, то Нова Пошта відмовить вам в компенсації, навіть якщо у вас будуть фото і відео, які підтверджують факт пошкоджень на товарі і упаковці. Це пов'язано з тим, що Нова Пошта не звертає увагу на фото і відео докази, для їх претензійного відділу важливо тільки те, як оформлена претензія.

Якщо пошкодження були виявлені відразу при розпакуванні товару - то ви інформуєте менеджера і співробітника служби підтримки (листом на пошту, придбали такий-то товар тоді-то по номеру документа такого-то і при розпакуванні виявили .... + фото дефекту).

Окремо звертаєте увагу, якщо коробка була пошкоджена, то такий товар повинен бути вами оглянутий відразу. Якщо пошкодження були виявлені після відкриття цілої упаковки, то ваші звернення розглядаються протягом двох робочих днів, з дня отримання вами товару.

Заміна товару

Заміна проводиться на такий же товар або на його аналог. Аналогом служить товар, з такими ж або більш високими характеристиками, і схожий по ціновій категорії (на поточний момент). Наприклад, SSD диск Intel може бути замінений на Samsung, Transcend та інших виробників, які відповідають ціновій категорії товару (на поточний момент), зданого в гарантійний ремонт.

Залік браку

Залік може бути проведено якщо відсутній такий же товар або його аналог, товар був передпродажний, за домовленістю з працівником служби сервісної підтримки і вашим менеджером.
Залік проводиться по актуальній ціні заміни або аналога.
Залік за ціною продажу проводиться, якщо товар був передпродажний або на момент заліку відсутній такий товар і його аналоги.

За власним брендам Exceleram, Apacer, Level заміна товару проводиться, відразу після підтвердження діагнозу і гарантійності пристрою.

 

close
Кошик
Продовжити покупки
Всього шт на суму  .-
Економія  .-
Замовити в 1 клік